måndag 2 juni 2008

NOTD ChG Rose Among Thorns



För ca. en vecka sen kom ett paket som bl. a innehöll detta underbara lack från Sminkan.
Jag blev genast kär i färgen. Efter ett lager så ser lacket neonrosa ut. Likt det neonrosa lacket från Depend, men efter andra lagret märket man skillnaden markant. Lacket blir mycket rödare, även om det forfarande drar åt rosa. På denna bild har jag haft tre hela lager. Och ett topplack. Även ett underlack i form av OPI Ridgefiller.
Jag kan meddela att China Glaze Rose among thorns inte är speciellt täckande och det kräver att man har på något lager till än det man har tänkt, men jag älskar det! Och det håller väldigt bra. Jag ska inte ljuga och säga att det inte drar blickarna till sig heller... För ojojoj vad folk glodde! Men sånt uppskattas! Mer färg åt folket!

//Rouaa

Inga kommentarer: