lördag 12 juli 2008

IsaDora Smashy Cerise


Ingen har väl missat rean som huserar överallt? Kicks bl. a har rea på en massa nagellack och beroende som man är så slog man till. Ett av dessa lacken är IsaDora Smashy Cerise. En perfekt cerise nyans fullpackat med skimmer! Perfekt till sommaren, perfekt till händer och tår och perfekt till både fest och vardag! Priset? 29 kronor! Hållbarheten? Ja se för er själva. När bilden togs så hade jag haft lacket på i fyra dagar. Man ser att det är slitet i topparna på nageln, något som bara syns på bild. Det är konstigt. Jag har aldrig ett lack på mina naglar i mer än två dagar! Dels för att jag brukar tröttna och dels för att det brukar slitas så mycket att jag tycker att det ser för fult ut. Inte denna gången.
Mina damer och herrar:
Smashy Cerise!

//Rouaa

4 kommentarer:

Susanna sa...

Det där med att byta lack har blivit en riktig plåga i mitt liv! Ibland lackar jag om fler ggr om dagen bara för att jag plötsligt känner att det absolut inte funkar med en viss färg. Den här helgen har jag svurit på att inte lacka om alls, jag målade igår och får inte peta förrän måndag.. Sjukt svårt när det chippas på en nagel, gaaah!

Sminkan sa...

Riktigt läcker färg!

Anonym sa...

Sanna jag lackar så ofta att maken börjar jämt undra vad mitt fel är. Hahaha.

Sminkan tack :)

Badbomben sa...

Helt min nyans, mums!