lördag 16 augusti 2008

Vad händer här då?


Så här ser man ut när man löser upp sina akrylnaglar.

Jag har plockat bort mina fejkisar, alldeles själv och naturligtvis blir resultatet därefter. Men jag var tvungen, tipparna har spruckit i en rasande fart vilket medför att de lättare går sönder och det har de också gjort en efter en. Jag vet inte riktigt varför detta har hänt, det får nageltjejen berätta för mig när vi träffas nästa gång. Men kanske har det nåt att göra med min semestervecka i Bulgarien, badade en massa i både klor och saltvatten.
Hursomhelst så kommer jag att sporta korta naglar ett tag nu och hoppas på att OPI Nail Envy och mycket kärlek ska kunna få mina sköra naglar att växa till sig och bli tjusiga i sig själva.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte riktigt, är det fingrar inlindade i folie... är jag trög? Hmmmm...

Anonym sa...

Fattar inte heller riktigt.. Vad är det för ngt på bilderna? Bara tipparna heller? Varför blev de sådär?

Anonym sa...

Jasså du har också vart iväg till Bulgarien ör inte länge sedan:) Kan säga så att mina vanliga naglar inte vart så glada på den semestern heller, utan gick av en efter en.

Anonym sa...

ninni: ja, bomullspads med aceton på varje nagel, sen lindar man in dem i folie o väntar i en halvtimma så löser akrylnaglarna upp sig

sara: vet inte varför de blev så svaga den här gången, sparack en efter en

recensera: frågan är vad det kunde vara :)

Anonym sa...

Ahaa, då är jag med :D Jag fattade inte att det var folie utan trodde att NAGLARNA hade blivit silvriga och buckliga ;)