fredag 26 september 2008

IsaDora Hot Stuff!

IsaDoras minikollektion Hot Stuff! trend 2008 innehåller bl a tre urtjusiga nagellack. Alla har en mörk bas och massor med subtilt skimmer, inte helt olikt vissa av lacken från China Glazes höstkollektion.
Spellbound Black var första av de tre som jag la vantarna på, otroligt snyggt med sitt havsgröna skimmer, ni förstår att jag snart insåg att jag behövde de återstående lacken också.
Sapphire känns mer "blått" än jag väntat mig. Helt klart ett snyggt lack, men inte helt orginellt.
Lite swatches i olika ljus. Tipparna är målade i två lager, Sapphire fick jag bättra på lite då det blev rätt ojämnt, de båda andra var lättare att applicera.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, de stod jag och höll i på Åhlens igår, de är så himla fina. Lackade precis om i Depends nr 113 som är väldigt likt Mulberry Wine. Såg även att Åhlens i Gbg ny fått in Viva la Divas höstserie som är jättefina också!

Anonym sa...

Ja visst är de fina, det är liksom så mycket roligare överhuvudtaget med höstlack :)

Anonym sa...

Oj, oj, oj vilka finingar!

Anonym sa...

ja det är enna riktiga godbitar :)

angela sa...

Hade sån tur att jag hittade mullberry wine i somras bland lack som de reade ut. 20:- för den pärlan är inte illa. :)

Anonym sa...

vilket fynd!

CrazyNails sa...

Jag stog och fingrade på dom igår men det blev ett Viva la Diva lack som fick följa med hem. Men dom är snygga.