måndag 27 oktober 2008

Viva La Diva hösten 08 - minilack 3


Ytterligare ett lack hinns med på temat Rosa Oktober, nr 3 av höstens minilack från Viva La Diva.
Nr 3 är en riktigt dammig rosa som balanserar precis på leverpastejgränsen. Jag fullkomligt älskar det här lacket! Viva La Divas lack är i vanliga fall inga höjdare enligt mig, men massor av snygga färger finns det. Så det var extra kul att se att höstens roliga kollektion av minilack också verkar ta Viva La Diva framåt kvalitetsmässigt. Täckande med ett lager (jag lackar två endast för hållbarhetens skull) och busenkel applicering.
Hoppas att de övriga i gänget håller samma höga standard och att Viva La Diva fortsätter på detta nya spår.

**************

Under de veckor jag kört tema Rosa Oktober har jag förutom Viva La Diva prytt naglarna med:

- Orly Sea of Light
- OPI Not So Bora-Bora-ing Pink
- Nailtini Chi Chi
- China Glaze Pink Underground

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du såg väl att det fanns ett lack i smörgåsgurkakulör ockå? ;-)

Anonym sa...

Haha, ja man kanske skulle kunna tänka sig en fransk i den kombon :D

Anonym sa...

Ser härligt krämig ut. :)