tisdag 11 november 2008

Först kommer inget, sen kommer inget...



... sen kommer alla nagellacksbeställningar på en och samma gång. Ja, idag var det verkligen paketfrossa här hemma - vinterkollektionerna has arrived!
Ovan ser vi sju lack ur OPIs Holiday in Toyland - Baby it´s coal outside, Brand new skates, Play 'til midnight, Sheer your toys!, You´re a doll!, Don´t toy with me! och Rosy mistletoe-sies.



Jag älskar OPIs Designer Series så det är ju rena julafton när man får veta att nio nya nyanser har släppts. Jag var naturligtvis tvungen att genast skaffa fyra av dem - DS Coronation, DS Extravagance, DS Opulence och DS Reflection.

Även ur Essies vinterkollektion lyckades jag hitta tre finingar - Sexy Divide, Damsel in a dress och It´s Genius.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var beställde du ifrån? Hittar dem inte på H2T...

Anonym sa...

Jag har beställt både från H2T och 8ty8beauty.com, du får specificera vilka lack du menar :)

Anonym sa...

Letade efter ett OPI-lack men insåg sedan att jag sökt på fel namn... Så det var fummel bakom tangenterna ;-)
Tack ändå för snabbt gensvar!

Anonym sa...

Åhhh..... lycka! De är så fina allihop!