torsdag 31 juli 2008

Depend nr 136


Jag trodde aldrig mina ögon när jag insåg att detta lacket är en av mina nya favoriter! Jag är nämligen typen som inte gillar frostiga ljusa lack speciallt mycket, men visst finns det guldkorn och ett av dessa guldkorn heter Depend 136! Titta bara vilken underbar ljus ljus ljus nyans av rosa! Perfekt när man inte orkar vara skrikig på naglarna, för tro det eller ej, även jag tröttnar på det!
Lacket är lättmålat och efter två lager så har man ett resultat som ser ut som bilden ovan.

//Rouaa

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser verkligen fräscht ut!
Jag älskar den lite kortare längden på dina naglar:)

Anonym sa...

Tjisigt Rouaa. Tucker dessutom om att du filat ner dina naglar, ser mkr bättre ut. Kram!

Anonym sa...

Tack tjejer!

Sminkan sa...

Snyggt på dig! Bra till din hudton!

Gott och blandat sa...

Superfin och neutral färg, passar säkert till det mesta? ;-) kram!

rustik charm sa...

Jättefint, har den jag med och den används flitigt i sommar:)

Anonym sa...

Kpte ett likadant idag :)