lördag 22 november 2008

China Glaze Blue Paradise


China Glaze fick en superidé när de bestämde sig för att släppa en blå kollektion som för tankarna till semester och paraplydrinkar mitt i mörkaste hösten.
Idag bär jag Blue Paradise, inte helrätt på mig får jag nog säga. Den har något skarpt skrikigt över sig som jag inte alls var på humör för. Lacket i sig är lättapplicerat men snart uppstod en mängd småbubblor på varenda nagel. Ett snabbtorkande överlack rådde bot på detta men tyvärr kan man tydligt se en "blurrighet" i finishen där bubblorna tidigare var.

5 kommentarer:

Bitte sa...

Vilken underbar färg. Jag måste nog beställa det här:)

Anonym sa...

Fin färg. :)

Anonym sa...

Jag har också råkat ut för mycket bubblor på sistone så jag har slutat att skaka mina lack, snurrar dem lite försiktigt bara mellan händerna innan lackning och då har det blivit bättre.

Gott och blandat sa...

Fin färg! :-)

Anonym sa...

Kära Nailed

:D

Kan du inte göra en how-to-skola för dessa jämras Star Magnet?

Det går verkligen inte bra för mig med dessa små stackars stjärnor, det blir bara en svag svaaag antydan till stjärna på alla utom pekfingernaglarna :p